Sunday, January 4, 2009

hari k 4 dlm taon baru y penoh mkne

baru masok hari y k 4 tapi mcm2 da blaku...

peristiwa 1: aku da x g lg serdang mulai ari ni...akak aku da nk g mlake.so nmpkny aku kalo ari mggu aku nade tmpt baru nk d 2ju r...lebe2 lg akak aku bakal tggl ngn pakcik aku cik dulik...hemmm tp 2 r nth bile r aku dpt g

peristiwa 2...ALFATIHAH utk arwah makcik ku(cik faridah) isteri cik harik y pergi menemui ilahi siang tadi akibat kanser pangkal rahim..semoga rohny dcucuri rahmat & dtempatkan dkalangan org2 beriman...

ajal maut, jodoh pertemuan sume dtgn Tuhan...peristiwa kedua ni minsafkn aku, x kire mude @ tue bila da ajal xsiape y tahu...arwah abg emy(ank wak rom) plak y masih d anggp mude belia juga pergi menemui ilahi akibat kemalangan jln raye, y aku igt wak2 2 aku nk cuti semester.(taon 2)..

tp walau mcm mne skalipon kite y idop kene mneruskan kehidupan...i2 r putaran roda kehidupan...

No comments: