Monday, April 6, 2009

dari realiti kepada kenangan

alhamdulillah...dpt gak aku coretkan cket kt blog ni. da lame x update. aku bz sesgt. asgment byk giler..tok bln 3 xde pe y dpt aku coretkan. em xpe r, nk wt cmne kn.
hemmmm....waktu ni aku melalui hari2 y bole aku katekan saki baki bergelar pelajar...bab pas ni aku exam, n pas 2 kalo di berikan rezki aku akan convo bln 8 ni. insyaallah...harap di permudahkan tok aku naik pentas amek skrol ijazah...
tajuk kt ats 2 saje je aku tulis cm 2. tp bile nga tetaep ni tetibe rase sedih pon ade. bab xlame lg akn bpisah ngn kengkwn, lecture n y pastinya berpisah ngn ukm....huhuhu...da dkt 3 taon upenye ako dok cini. pejam celik pejam celik da nk abes da aku blaja. raseny cm baru semalam aku dtg n dafta kt ukm ni...
byk kenangan suke n duke y aku alami kt cini. aku dtg ngn zero kt kepale otak aku ni...xtau ape y akn aku adapi kt ukm ni...aku rase pe y aku pena rase ni pena di lalui oleh mereka2 y pena masok U, y da kua U n y akn masok U....bak lagu spring, sejujur mana kata2, pengalaman telah mendewasakan mematangkan usia guruku sejati...cewah2...hehehe...
x lame lg pengalama2 aku kt cini hanya akn tggl kenangan je....
raseny cukup dulu r aku tulis kt cini, bab aku pon x punye bnyk mase ni. sat g ade cls ni...so smpai cini dulu r..t bile2 ade mase g aku update lg...

No comments: