Wednesday, November 12, 2008

exam da habis...

warggh...exm da abes..lege...bestnyeerr...le enjoy cket.tapi..........huhuhu.. kene siapkan tesis..warrgghh xbestny...bala paling besar y ku adapi..takotnya xsiap..xdpt balek kg cepat. kalo x pas exm aku da bla da dari ukm ni..sket pale aku dok ukm lame2 ni, sesak jiwa n sesak otak ni...huhuhu...xbaek btol aku cakap cm 2, t aku grad ukm gak...hemmm...so skg ni dlm pale otak aku ni dok igt nk siapkan tesis. mkn tesis, tdo tesis,..eh eh da cm kaki bola r plak..hehehe...so moto idop aku time ni "siapkan tesis"...da r aku nk cite laen plak r, dok asek citer sal tesis ni stress aku..tinggal 1 sem je lg tok aku abeskan pengajian aku..pas 2 aku akn melangkah plk ke alam pekerjaan...n pas 2 kawin ngn sharie...hahaha...lmbt lagi tok kiteorg ikt..arap abg jgn gelak k pe y ayg taep ni...saje je ckp cenggini...nth keje ape r aku sok2 ni, alahai...

No comments: