Wednesday, November 5, 2008

kala ku menghadapi final exam...

final exam akhirnya tiba jua 4/11/08. wt mase ni da 2 paper. 1 paper subjek sej peradaban dunia 2nd paper plak sej pbinaan negara bangsa...huhuhu...dlm peno kekalutan aku stdy..tonggang tebalik sampai tepu otak aku ni bace banyak2...last paper aku 13/11/08... exam kali ni berat cket bab gap antara 1 exam ngan exam y laen x panjang. tbab 2 aku abes cpt..tp sempat gak aku bukak blog aku ni...hehehe...saje rindu plak. rase cm da lame plak aku xbukak. aku nk d cc malas. kene duit lg., wktu aku taep ni aku wt aku wt kt lab faks aku. jimat cket xkene diut. bunyi cm kedekot r plak aku ni kn.aku baya ma gune lad ni. bayaran 2 masok dlm yuran tetiap sem.. tp abes cpt pon x beri pape makne pon kt aku. abes je exam, aku kene tumpukan plak kt tesis. aku nk wt proposal n bab 1...huhuhu..banyak 2 keje. tajok tesis aku " sejarah penempatan komuniti jawa ponorogo: 1 kajian kes di batu pahat". cm gempak je tajoknya kn..kg yg aku nk kaji 2 mst r ade ponorogo..kg 2 kt area semerah. y bestnya 2 name kg 2 kg ponorogo..so pas exm aku kene r blek batu pahat, nk survey kg 2 kt ne..lecture y jd penyelia aku, sampai tergelat lidah nk sebot ponorogo...nk gelak xbaek r plak aku ni. die gak y bagi markah kat aku t. pas abeskan proposal n bab 1 baru r aku blek kg..xsiap tesis aku xgrad t. aku nk grad taun dpn. aku xnk xtend...arp2 dpt aku aku siapkan dlm mase y tdekat ni...ok r aku sambung citer laen wktu r...nk balek nk stdy lg...paper maut ade lagi 3..huhuhu...

No comments: