Tuesday, October 28, 2008

masa yang semakin berlalu...

kita y mengejar masa bukan masa y mengejar kita...subjek grafik n multimedia ni btol2memenatkan aku...byk btol kejenye..part paling susa wt peta. wt peta 1 hal, nk digitizer plak 1 hal lg...da r aku ni x dikurniakan Tuhan ngn bakat melukis. aku igt lg mase form 6, punye r nk lari dari subjek seni, y wt keje khusus ntah pape nth 2 tahan aku pilih sejarah. tp 2 r kate org mken kite nk lari mken dekat sesuatu 2...so bile aku teramek subjek ni (pilihan akhir bab sume subjek PB da peno), lecture soh lukis mcm2, mak aik telan air liur je r...wk2 ni aku cume buang wk2 tggu dak2 laen digitize peta.. da r wktu ni nga stdy week..nk wt sblom ni aku ketiadaan mase. agment major aku tersgt byk...bile masa semakin berlalu. baru r aku kelam-kabut nk sIapkan keje2 subjek ni..akhirnya...siap jugak, cume Tggl part nk digitizer peta je...sungguh membosankan aku kala ini...

No comments: