Friday, October 31, 2008

cerita hari ini...

final exam y semakin mhampiri...byk lg sebenany nk kene stdy..tp kala ini aku dok mengadap pc sambil godek blog aku ni...igt mase ni nk g blik grafik.nk siapkan dgtize.tp bliknya tutup r plak...arap2 dapt r aku siapkan dgtize sblom exam paper ni...so dengan automatiknya kaki ku ini melangkah dgn pasti ke lab komputer ni...cantek gak bacground y wan n sape nth name dak tu wtkn semalam(clasmate grafik)..semalam xsempat tengok bab time 2 aku nk kua g kajang ngn anis n bah. singgah blik grafik jap nk amek dompet aku yang tertinggal kt blik ct...so kebetulan dorang ade time 2 aku soh r dorang wtkan...semalam soh encik y keje dlm blik grafik 2 wtkan bacground tokleh gak...huhuhu...aku ni bukan r pandai sgt bab2 it ni..kureng..tp 2 r poyo sgt aku ni. da tau it ni kureng bole plak amek subjek grafik n multimedia..name pon da grand, lagi r time blajanya...huhuhu...saket gak pale y slalu bengong ni...tp walau cmne skalipon, dpt gak aku tau x byk cket r sal it ni...

No comments: