Tuesday, March 9, 2010

bile aku dpt mtest kpli...

pg2 lg akak aku da kol.aku igt sape r y telpon aku.almaklumlah bintang berkedipan 2 y sedap tdo 2...aku y nga sedap2 mmpi tekezot ngan panggilan 2..akak aku mintak no ic aku.aku y dlm kemamaian 2 pon bg ler. aku pon x pasti die nk wt pe ngn no ic 2. pd al no ic 2 die nk cek aku dpt k x mtest 2...huhuhu...lebe krg kol 10 lebe die kol lg ckp aku dpt mtest 2...hohoho....dpt kt skol st joseph larkin.die soh aku cek sendiri. so bile segale keje uma aku da berskan aku pon dok le ngadap pc ni knon2ny nk cek ler..search puny search aku pon jumpe r. aku log in pah 2 btol r aku dpt mtest 2...hem baru mtest je..xtau le lps k x mtest ni...so susa k sng aku pon xtau. akak aku ckp mtest die payah bebeno. payah tahap gaban. telan air liur je r aku denga. xdpt jwb t kang aku tibai je r pe susa..heheheh...cm xpena wt tibai je jawapan. dr zmn aku skol smpai ler zmn aku kt u agak2 susa sgt nk jwb tibai je r...hahahaha...seb baik ijazah aku ni menepati standet wpon ia x ler sbaik mne...alhamdulillah...so aku menanti dlm kesabaran y peno debaran(amboi2 cm nk kawen je ayt ni)13/03/10...mtest kpli 2010..aku berap aku dpt melepasi ujian pertama dlm percubaan aku utk menjadi guru..ganbatee kudasai zuraini san!!!!!!

No comments: