Tuesday, March 16, 2010

bile angin kus2 datang melanda

da bpe ari aku perang ngn abg...punceny sala aku gak.da bpe mggu aku wt lyn x lyn ngn die...msj pon nk xnk je.mane r x angen 1 bdn mamat 2.so die melenting cm cacing kepanasan ler.huhuhu.sebenany bkn aku xnk lyn die tp nth r ape jd kt aku pon aku xtau...lg2 time aku nk mtest kpli ari2.lg r aku wt bodo je ngn die.sebot sal mtest kpli ni mmg payah tahap gaban ler exam die.lg2 math.aku tibai je sumeny.kire2 ni aku kureng cket.soklany plak byk sal bearing n nth pape nth. so aku tibai je r.seb baik soklan objektif ape lg laju r tgn aku tok menembak jawapan.ade r aku jumpe dak ukm mase exam ri2..bile abes je exam arggghhh lege.aku bace buku y akak aku bg 2 da penig lg r soklan y sbenar.tawakal je r dp k x aku kpli ambilan y ni.kalo ade rezki y alhamdulillah.kalo xde cube lg bln 6 ni...

so bebalik sal aku gado ngn bg aku ni time aku update blog ni perang ni blm menunjukkan tande2 ia akn berakhir.bile ia akan berakhir aku pon xtau..tggu dan lihat jer. 2 je y mampu aku lalukan wt mase ni...arap2 ia xkn bpanjangan ler...

No comments: