Thursday, March 4, 2010

kesakitan y dtg tibe2

nth cmne bile aku bangon tdo ptg td tgn kanan aku tetibe je saket..nk kate sala bantal ni tgn y saket,bukan leher...adoyai susa tol aku nk taep..
da lame gak tgn aku xsaket cmni...sengal2 je raseny.jap rase saket jap x plak...kdg2 2 rase kebas plak..alahai sape r aku nk mintak urut ni. nk soh mak aku kene kaw2 r kalo da die y urut..xnk aku..wpon mak aku selalu ckp tgnny da xkuat nk urut2 ni tp bile die da stat cari tempat saketny ha amek ko.rasekn r.aku tau r 2 kn mak aku...huhuhu...
arap2 bile aku bangon sok pg saket ni da ilg...so bile tgn da saket ni aotomatikny lmbt r aku taep ni...aku taep y ni pon cm kura2..lmbt n lembap..jap2 benti.tgn saket doh..xthn da ni...
baru cket Tuhan nk bg ujian kt aku,da aku xsanggop nk menanggongny.tp syukur alhamdulilah wpon saket aku ttp bole gunakan tgn ni seperti sediakale...alhamdulilah..

hanya mase y akn menentukan bile saket ni nk ilg..............

No comments: