Monday, March 1, 2010

ketika ini...

mls bebeno aku update blog ni ari2...aku mls nk taep.bkn pe xde ape nk cite..time aku ade cite best je aku update blog ni.

ni aku nk cerite sal time aku rewang kt sbla uma aku....
pnt gile gaban..aku rewang dari ptg jumaat sampai ahd ptg...majlisny ari ahd 28/2/2010...majlis sambot menantu...mcm2 al blaku 3 ari tersebut.aku nk tulis kt cni aku pon xtau cmne nk ekplen.kang tuan puny bdn ni tetibe search blog aku pah 2 bace kang xmapos aku dwtny..da ade kang kene saman aku...huhuhu...y pastiny wpon ngn segala mcm kekecohan y tjd majlis ttp bjln lancar.tp slom majlis 2 blangsong (sabtu mlm ahd) beberape org tmasok aku tpakse pulun n bsengkang mate sampai kol 3 pg wt meja mkn damai (y design meja makan damai mmbe aku,aku just tlg wt pape y patot je)...tp pnt dohh...siang keesokan harinya(ahd pagi) pg2 lg aku da bngon tlg makcik pengantin wt mkn damai(bg y xphm mkn damai 2 ialah mknn y special y d wt khusus tok pengantin n kaum kerabat y mengantar pengantin,bukan tok para tetamu y reramai 2)kt tmpt aku mmg panggil mkn damai,tp xtau ler tmpt laen panggil pe.mcm2 ade(ikn siakap msk 3 rase,daging black paper,ayam panggang,chap cai,udg,telo puyuh n buah2an pecuci mulot).sempat gak r tgn aku y xkreatif ni design telo puyuh(mase aku taep ni aku x upload lg gambo telor y aku design. t ade mase aku uplod gambo 2)...
bile berakhirnya majlis aku da kepenatan y amat sgt..blek je ptg 2 pas 2ka baju aku amek bantal barinng kt bawah kipas, letak je kpale...hurmmm xde mmpi lgsung aku tdo...sampai r mak aku kejot soh bangon bab da magreb....

No comments: